برند تی سی ال

اگر به قصد خرید تلویزیون سری به بازار زده باشید قطعا نام برند تی سی ال را شنیده اید و یا اینکه تا حدودی در رابطه با آن کنجکاوی به خرج داده اید و سوالاتی مانند تی سی ال ساخت کجاست ؟ تلویزیون تی سی ال خوبه ؟ محصولات تی سی ال شامل چیست ؟ را نیز از خود پرسیده اید. ما برای پاسخ دادن به این سوالات این مطلب را آماده کرده ایم و همه چیز در مورد برند تی سی ال را در آن توضیح داده ایم .

تی سی ال ساخت کجاست؟

شرکت تی سی ال در حقیقت یک شرکت چند ملیتی می باشد که در کشور چین نیز تاسیس شده است . این برند با توجه به استراتژی های که داشته است و همچنین تولید محصولاتی با کیفیت و طراحی زیبا توانسته به موفقیت های خوبی دست پیدا کند . در سال 2010 بود که برند تی سی ال را به عنوان 25 مین تولید کننده برتر لوازم خانگی بزرگ در دنیا معرفی کردند و حدودا در سال 2013 توانست عنوان سومین تولید کننده بزرگ تلویزیون را از آن خود کند .

کمپانی تی سی ال

جایگاه هم اکنون برند تی سی ال

این شرکت هم اکنون 75 هزار نیروی فعال، 21 کارخانه و 23 مرکز توسعه فناوری دارد و در بیش از 160 کشور جهان فروش خود را انجام می دهد. این شرکت در سال 2015، در رتبه سوم فروش تلویزیون های lcd، رتبه پنجم فروش گوشی و سیستم های تهویه، فروش پنل های lcd led و در فروش لباسشویی مقام ششم، و رتبه هفتم فروش یخچال قرار گرفت؛ و همچنین در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مقام دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی قرار گرفت. جالب است بدانید شعار کنونی شرکت تی‌سی‌ال «زندگی خلاق» است.

توزیع کننده و گارانتی کننده محصولات این شرکت در ایران کیست؟

محصولات این برند اکنون در شرکت ماشینهای اداری ایران ( مادیران ) مونتاژ می شود. شرکت ماديران تلویزيون و ال ای دی های شرکت تی سی ال را نیز در داخل کشور مونتاز و توزيع مي کند. مادیران نمایندگی این برند برای گارانتی آن،همچنین تولید کننده و صادر کننده مانیتور ال جی نیز می باشد با توجه به کیفیت بالای مونتاژ، خدمات عالی پس از فروش مادیران، و از همه مهمتر قیمت مناسب تلوزیون های تی سی ال با توجه به اینکه کیفیت تصویر UHD یا 4k و دارای رابط هوشمند هوشمند و تنوع در درگاههای ورودی و خروجی می باشد ارزش خرید بالایی دارد.

کیفیت لوازم خانگی تی سی ال

کیفیت لوازم خانگی تی سی ال را از رتبه‌هایی که این برند در تولید انواع مختلف لوازم برقی خانگی به دست آورده می‌توان فهمید. این برند در فروش انواع لوازم خانگی جزو ۱۰ برند پرفروش بوده است، و این حجم از فروش و رضایت مصرف کنندگان اتفاقی نیست. در ادامه همه محصولات تی سی ال را به صورت جداگانه بررسی کرده و سطح کیفیت لوازم آن را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

محصولات تی سی ال

تنوع محصولات:

محصولات شرکت تی سی ال در ایران هم اکنون در 4 حوزه تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین های لباسشویی و سیستم های تهویه هوا قرار دارند. در ادامه توضیحات کوتاهی جهت اشنایی شما با محصولات 4 گروه محصولی این شرکت یعنی: تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی و تهویه هوا را به شما ارائه می دهیم. برای اطلاع از محصولات برند تی سی ال به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

  • تلویزیون:

تلویزیون های تی سی ال در سایز های مختلفی از 32 اینچ برای فضاهای کوچک و نقلی تا 85 اینچ برای فضاهای بزرگ و سالن های وسیع موجود هستند تا مشتریان مختلف بسته به نیاز، بودجه و سلیقه خود بتوانند از بین آنها تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنند.

  • یخچال فریزر:

تی سی ال یخچال فریزرهایی با طراحی ها و مدل های متنوعی تولید کرده است. انواع یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند شامل یخچال فریزر های: بالا پایین، ساید بای ساید، چهاردرب هستند که از فناوری های به روز و طراحی بسیار جذاب بهره می برند. این یخچال فریزر ها امکاناتی چون: نوفراست، برفک‌زدایی خودکار، صفحه نمایش LED با پنل لمسی، سیستم سرمایش سریع (Super Cooling)، سیستم انجماد سریع (Super Freezing) و غیره دارند.

  • لباسشویی:

تی سی ال انواع مختلف لباسشویی ها را تولید و عرضه کرده است. هم اکنون 32 مدل لباسشویی تولید کرده است. ظرفیت های لباسشویی های تی سی ال از 6 کیلوگرم شروع می شود و تا 10 کیلوگرم موجود هستند. از قابلیت هایی مثل موتور Inverter، برنامه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care)، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment)، درام كریستالی جهت مراقبت از الیاف پوشاك (Honeycomb) و … برخوردار هستند.

  • سیستم تهویه مطبوع:

محصولات تی سی ال به این ها ختم نمی شود. بلکه تی سی ال به ساخت و تولید کولر های گازی و اسپلیت های ایستاده نیز می پردازد.

به چه دلیل باید تی سی ال بخریم؟

به چند دلیل به شما پیشنهاد خرید محصولات تی سی ال را می دهیم.

  • نه به قاچاق: از آنجایی که در حال حاضر ما با شرایط تحریمی در کشور مواجه هستیم، و محدودیت های زیادی از بابت واردات انواع محصولات مواجه هستیم، لذا بسیاری از محصولات برند های دیگر مانند سامسونگ به طور قاچاق وارد کشورمی شود.
  • گارانتی: با خرید محصولات تی سی ال، شما از گارانتی ای معتبر و پر سابقه یعنی گارانتی شرکت مادیران برخوردار می شوید؛ که با توجه به کمبود لوازم جانبی محصولاتی که گارانتی معتبری در کشور ندارند، فاکتور بسیار مهمی برای خرید لوازم خانگی می باشد.
  • قیمت: با کاهش ارزش پول ملی، و به طبع افزایش قیمت ارز، محصولات خارجی برند هایی مثل برند سونی، سامسونگ … به شدت افزایش قیمت را تجربه کرده اند و قدرت خرید مصرف کننده کاهش یافته است. از این رو بازار محصولات شرکت هایی مثل تی سی ال که تمرکز آن ها روی ارایه محصولات اقتصادی می باشد، روی خوشی نشون داده است. محصولات این شرکت در عین قیمت مناسب کیفیت مناسبی نیز به شما ارئه میکنند.
  • حمایت از تولید داخل: اگر چه محصولات تی سی ال ایرانی نیستند، اما باز هم به دلیل مونتاژ این محصولات در ایران، باز هم می توان گفت شما با خرید محصولا تی سی ال، از تولید کننده و کارگر ایرانی حمایت کرده اید. در حال حاضر انواع محصولات تی سی ال (TCL) مانند ماشین لباسشویی و تلویزیون های این برند در ایران، توسط شرکت مادیران تولید و گارانتی می شوند.
فروشگاه تی سی ال