دسته بندی نشده

نیمار سفیر برند تی سی ال شد

نیمار-سفیر-برند-تی-سی-ال-شد

برند تی سی ال سومین تولیدکننده تلویزیون جهانی و برند پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، امروز نیمار جونیور، فوتبالیست برزیلی را به‌عنوان سفیر جهانی این برند معرفی کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همکاری منحصربه‌فرد با نیمار آخرین ابتکار عمل  TCL در راستای برنامه گسترده خود در حمایت‌های مالی ورزشی بین‌المللی است. هدف از این حمایت مالی، ارتباط با جامعه درحال‌توسعه و پایبندی به تعهدات خود در قبال مصرف‌کنندگان جهانی است.

این قرارداد به مدت دو سال خواهد بود که در خلال آن، نیمار جونیور در تلویزیون TCL و تبلیغات کلیه کسب‌وکارهای اصلی این شرکت از جمله صوتی تصویری و لوازم خانگی و همچنین در فضاهای مؤثرتر، تبلیغات جهانی، کمپین‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین برای برندینگ حضور خواهد داشت.

طرفین این قرارداد به مؤسسات خیریه خواهند پیوست. همکاری با ستاره فوتبال ۲۶ ساله برزیل، نیمار بخشی از استراتژی بین‌المللی برند TCL بوده است که باعث می‌شود TCL مخاطبان گسترده‌ای از طرفداران ورزشی جوان را در سراسر جهان جذب کند و آگاهی از برند TCL را افزایش می‌دهد.

تامسون لی، رئیس و مدیرعامل شرکت TCL می‌گوید: «پیوستن این ورزشکار برجسته و بااستعداد و جوان را به خانواده TCL خوش‌آمد می‌گویم.جونیور واقعا یک نماد ورزشی جهانی است که الهام‌بخش طرفداران برای رسیدن به استانداردهای بالا است، همان‌طور که TCL دائما برای تعالی نوآوری‌های تکنولوژی و محصول تلاش می‌کند. همزمان با گسترش تب ورزش در سراسر جهان، نیمار جونیور بدون شک بهترین شریکی است که ما با هم می‌توانیم تجربیات استثنایی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاوریم.»

نیمار جونیور اذعان داشت: «از همکاری با TCL خوشحال هستم. تصمیم آسانی برای من بود. ارزش‌های من و تی سی ال مشابه است – پیگیری مستمر برتری و نتایج عالی در هر بازی، از همکاری نزدیک با TCL خوشحال هستم و از تلاش‌های این شرکت برای گرد هم آوری جامعه ورزشی جهانی  از طریق فوتبال حمایت کنم.»

سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های بازاریابی ورزشی و سرگرمی یکی از اهداف اصلی در استراتژی کسب‌وکار جهانی TCL است.

شرکای دیگر شرکت‌های ورزشی این شركت عبارت‌اند از Minnesota Timberwolves و Lynx، تیم ملی فوتبال ساحلی سن خوزه، فدراسیون فوتبال برزیل (برزیل)، باشگاه فوتبال مرکزی روساریو (آرژانتین)، انجمن بسكتبال فیلیپین (فیلیپین)، باشگاه فوتبال ملبورن و باشگاه فوتبال ملبورن پیكورت (استرالیا). این همکاری با شرکای صنعت سرگرمی از جمله تئاتر چینی TCL هالیوود، نمایش الن شو و کمپانی فیلم برادران وارنر.

درباره TCL

شرکت هولدینگ صوتی تصویری تی سی ال با مرکزیت چین، یکی از شرکت‌های  پیشرو در صنعت  جهانی تلویزیون است که در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و توزیع محصولات الکترونیکی مصرفی فعال است. مدل جدید کسب و کار این برند، محصول و کاربر محور است که در درجه اول بر استراتژی «دو برابر + با هدف دستیابی به هوشمندسازی + اینترنت» و «محصولات + خدمات» تمرکز دارد. TCL تلاش می‌کند که به یک «شرکت فناوری سرگرمی جهانی» که راهکارهای سرگرمی جامع را برای مشتریان فراهم می‌کند تبدیل شود.

به‌عنوان شریک تجاری در ایران، تی اس ال شرکت مادیران را انتخاب کرده است که بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و از یک هزار نیروی متخصص ایرانی بهره می‌برد. مادیران بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و با ورودش همه معادلات بازار را بر هم زده و با عرضه محصولاتی با طراحی به‌روز، کیفیت جهانی و قیمت مناسب از رقبای خارجی خود پیشی گرفته و در دل مشتریان ایرانی برای خود جای خوبی باز کرده است. این شرکت در حال حاضر در رتبه سوم بیشترین فروش تلویزیون در سطح ایران را دارد.

مدیر عامل شرکت مادیران، بابک ثقفی، در نشست خبری شهریورماه ۹۶ که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: «گارانتی محصولات تی سی ال که توسط مادیران انجام می‌شود، دوساله و شامل همه موارد غیر از شکستگی است.» 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *